11 Mac 2011

Filem Gempak 2011 - KONGSI

@_@Para pelakonnya SHAHEIZY SAM , YANA , AZAD JAZMIN , FIZO OMAR , BRONT PALARAE , PUTRI MARDIANA & FARID KAMIL.Ini adalah sebuah filem Komedi Aksi yang diarahkan oleh Farid Kamil.



!!_!! SINOPSIS FILEM !!_!!

   FILEM KONGSI ini adalah filem aksi komedi,mengisahkan penyiasatan ASP Syariff terhadap kes pembunuhan di kalangan kumpulan ahli kongsi gelap di sekitar Kuala Lumpur.Kumpulan kongsi gelap ini terdiri daripada kaum Melayu,Cina dan India yang sering bergaduh selepas berlakunya sesuatu pembunuhan.
   ASP Shariff akhirnya berjaya mengesan seorang pembunuh upahan bernama Tumulak,yang terpaksa melakukan pembunuhan untuk menebus hutangnya.Pelbagai peristiwa berlaku disebabkan perbuatan Tumulak dalam usahanya menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap itu.
   ASP Syariff yang ditugaskan membenteras pergerakan jenayah kongsi gelap ini berhadapan dengan pelbagai cabaran dalam usahanya .Dia juga di ugut apabila anak dan isteriya diculik.Nak tahu bagaimana kesudahannya,saksikan filem ini dipawagam berhampiran anda.
(Supportlah Filem Tempatan kita yerrrr!!!)
TRAILER FILEM KONGSI (must watch)


video

19 ulasan:

  1. ermm citer nie nampak sgt2 menarik kan dik .. ada can tgk nie .. tgk preview dia best :))

    BalasPadam
  2. ha..ah lar kak...mmg berminat sgt nk tengok cite ni...pastu Sam pulak yg berlakon,my favorite plak,eheheee...!!_!!klu kt youtube ramai dh view citer ni,lebih lg dr cite Merong mahawangsa!!_!!
    support lar filem kita kn,ehehee!!_!!

    BalasPadam
  3. best ler...x leh tak tengok neh...

    BalasPadam
  4. alamak..macam best jer cite ni hana..kena tengok ni :)...sebab ade SHAHEIZY SAM..hihi

    BalasPadam
  5. lu langsi lu mati bai.. hehhe

    BalasPadam
  6. ouhh tak saba nk tgk
    cita ni . nk tgk abg
    shahiezy sam blakon .
    ngee :p . hehehe

    BalasPadam
  7. Uwaaaaaaaaaa.. Tak sabar nak tengok cerita ni owh.. Huhuhu..



    Entry Terbaru : Gempa Bumi Dan Tsunami Di Jepun

    BalasPadam
  8. suke sgt shaziey sam ngn yana berlakon..!!!mau tgk~~~

    BalasPadam
  9. tgk trailer pun da tgelak..hahahaha..

    BalasPadam
  10. to Dark ViruZ,ha...ah,mmg kelakar cite ni,dh namanya komedi aksi!!_!!x sabo nk tgk cite ni,bile lar nk kuar kt pawagam ni,huhu :-)

    BalasPadam
  11. filem yang gua nanti2kan... gua minat nganlakonan sam... ahakz...

    BalasPadam
  12. sedutzone:- same lar,gua pun minat sgt2 ngan Sam ni,ehehehe#_#

    BalasPadam
  13. tengok jangan x tengok 2x,eheheeee#_#"

    BalasPadam
  14. bile citer ni nak main eak...cam tak sabar nak tgk dah

    BalasPadam
  15. Cik Wan Popia-x tau lar bile,yg pastinyerr thn ni,cite ni ngah tggu wajib tayang jerr ni!!_!!

    BalasPadam