24 Feb 2011

Lirik Lagu Jangan Pernah Berubah-ST 12

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan


Cintaku padamu begitu besar
Namun ku tak bisa pernah merasakan
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan
KORUS



Kau menininggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarak
Biarkan ku harus bertahan


Jangan kau pernah coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan kau pernah cuba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah


ULANG KORUS


Jangan kau pernah coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya




video

10 ulasan:

  1. ey..ni ape jiwang2 nie?? hehe
    dlm ati ade taman ea??

    BalasPadam
  2. nelly...tenkiuuu!!_!!
    Amira Naddia...ha...ah dlm hati ada taman,first time dgr lagu ni kt radio trus suka plak,huhu...#_#

    BalasPadam
  3. haiii lea...thanks singgah blog ni,im new here!!_!!bdk baru nk blaja buat blog#_#

    BalasPadam
  4. wah..wah..banyaknya lirik lagu disini..mesti suka nyanyi ni..hihi..btw..thanks ya sudi folow blog eja..

    BalasPadam
  5. hai EJA,welcome,mmg suka dgr lagu,nyanyi pun suka jugak,eheheeee#_#anyway keep in touch k~_~

    BalasPadam
  6. wahhhh senangla nanti nak carik lirik baru..bukak blog hana je..menarik menarik..btw thanks follow..da follow balik dah =)

    BalasPadam
  7. lagu ni best ;D naseb penah denga. hik^^

    BalasPadam
  8. epahblossom-thanks follow,rajin2 lar tgk lirik n dgr lagu baru kt sini er,hehe...keep in touch k@_@
    Ct Arina-lagu ni mmg best,first time dgr trus jatuh cinta,eheeee#_#

    BalasPadam