25 Feb 2011

Lirik Lagu Senyum-Malique Feat Najwa

Senyum 5x
 CHORUS
Kacak luar kacak dalam
Kacak dengar sin
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit
Senyum tak perlu kata apa-apa 4x



Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam  koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ai cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pIpit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit
ULANG CHORUS
Ai buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan
Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan

Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian
Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ai cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit
ULANG CHORUS

video

10 ulasan:

  1. suka giler ngan lagu ni...

    hai dear, thanks drop by my blog n be my follower, dtg sini nak follow u back...

    nice blog!

    BalasPadam
  2. hello dear,thanks follow back#_#same lar,suka sgt lagu ni,rajin2 lar dgr lagu kt sini @_@keep in touch,huhu~_~

    BalasPadam
  3. senyum selalu. lebar2 tau.. hehehehe!

    sy dah follow awak. salam perkenalan :P

    BalasPadam
  4. senyum sokmo,eheeee!!_!!thanks follow & salam perknalan to#_#

    BalasPadam
  5. yeah! suke psang lgu ni ari2, tp de kwn nympah bile kite nyanyi.huu

    mybe xsdap kot sore kite.:p

    follow kamu balik..:D

    BalasPadam
  6. Ekha Miranda thanks follow,sdpnyer name,^_^die nyampah coz die jeles kot,sore Ekha sedap,uhuhuuuu!!_!!

    BalasPadam
  7. Hehehe. Suka lagu ni... Apa-apa pun selamat berkenalan. keep in touch :)

    BalasPadam
  8. suke! suke! senyum! ^___^

    BalasPadam